妹妹琴晚同我投訴,點解琴日唔寫GE,點解呢...

因為我琴日真係過得好無聊,真係無咩好寫=="

其實今日都係,係度執相執相,但我做左件好有意義GE事哦,

就係DOWN花師奶劇場版,人約離婚後同埋那些人呀~~HAHA~希望今日可以全部DOWN 度啦

因為網速真係慢到嘔呀...

琴晚又唔願訓,今朝九點幾就醒左,個頭都痛痛地,幾辛苦><


 

媽媽就來轉台啦,如果佢轉台之後肯用我部手機,俾我買部新手機就好啦~~~

好羨慕人人都PHONE PHONE不離手呀~~BUT 如果俾我拿到部PHONE,好驚自己更加不思進取

日日玩GAME,上網睇垃圾視頻...

我自制能力咁低,實會彻頭彻腦變PHONE 奴...


宜家十一點幾,總結下今日先,執左成日相,竟然仲有119張未執~~呀~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

不過今日過得都算OK,睇左兩部電影,分別係啱啱DOWN GE花師奶同埋竊聽風雲2

花師奶都幾好笑,但係係嗰隻淺淺GE 笑,無之前身份對調嗰出咁正,而且今次片長得40幾分鐘,有D短呀~~

竊聽嗰出就覺得1好睇D,帶俾我GE震撼大D,第2集覺得應該有D似宜家劉青云上緊嗰套<<奪命金>>

講股市嗰D買入賣出,講真,自己無玩過股票,所以睇得無咁投入,無咁有FEEL LO~~

arrow
arrow
    文章標籤
    花師奶 執相
    全站熱搜

    彤嘻哈 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()