close

來來回回行左幾次,莎莎、卓悅、屈人寺、萬玲,瘋狂記價錢,係咁格邊隻潤唇膏最平,又上網睇邊隻先夠潤,

忍受個嘴左乾左幾日之後,琴日,終於有結果啦

琴日未游完水我就揸住部綿羊仔向水坑尾出發啦~HAHA~~

其實之前都係諗住買曼秀倫敦什果冰,皆因屋企長期用同埋萬玲同屈人寺都係買兩件75折,最平係萬玲,唯到17蚊一支,

但竟然俾我係卓悅見到CARMEX,仲要半價~~15蚊一支咋,抵到爛啦~~加上之前上網D人都話好潤,係隻味怪左D,

咁我即刻買兩支來試下~~上網睇返,先知原來呢支野都有假貨,但唔駛担心,因為我驗過唔係假~HAHA

Carmex 小蜜媞 護唇膏-原味(圓罐裝)15蚊/支   

CARMEX 潤唇膏

之前上網就有聽講話原味好難聞,有陣藥味,一試真係好噁心呀~~我有少少接受唔到,

用罐狀已經好麻煩,要自己拿手指挖,有少少唔衛生,加上嗰沉味,我諗宜家我淨係會晚黑搽

用完呢次之後唔會再回購 (〒︿〒)

Carmex 小蜜媞  茉莉綠茶味 管裝   15蚊/支   

 

CAX167286.JPG  

呢支我好鍾意呀,隻味好正呀~~好似DRINK GREE TEA 咁,而且好潤呀~~好個曼秀倫敦好多多呀,如果係STICK我一定會仲鍾意,始終管狀要擠小小出來再搓暈

不過呢個價錢,超抵啦,一定要買多幾支囤先得,太正啦,一陣再買支俾妹妹用先得~HAHA

好想試埋其他味,係卓悅仲有橙味,櫻桃,同薄荷同埋原味(打死都唔買,好難聞呀)

如果你睇到,都要快D去買~正正正 ≧▽≦y

arrow
arrow

    彤嘻哈 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()