第一次出國,超興奮,仲要係去一個完全唔知佢UP咩GE地方,心情真係好興奮,我地一家三口一齊出發就更加開心,正所謂三個女人一個噓~

第一次同妹妹同媽咪一齊出遊呀~~亦都係因為同媽咪一齊去,係佢強烈要求跟團GE情況下~~

我係係9月份開始做旅遊GE資料搜集GE,首先梗係要決定旅行社先啦

係一輪的資料搜集,包括親臨本行同上網查資料之後~~

大約係9月尾,我地決定報名東X遊~~

最主要一個原因係,康X,永X,星X都實際係玩4日半,但東X遊係玩足五日GE,將假期最大利用化係我地GE 原則,最後都係CHOOSE左呢間

不過可惜就係,我覺得自己都算係早報名,加上我地一報就4個,但都無提前報名優惠,呢個就可惜D

之後,我就開始一直爬文,雖然自己係跟團,但都好想去到玩得盡興D,

無理由夜晚返到酒店就訓覺唔出夜街GA~SO 我都有努力咁上 下面GE網站呀~~大家如果預備去,都最好做少少準備先V^o^V 

1.HK Discuss forum  呢個網站有好多人都有上去UPLOAD佢地遊記,加上仲會好熱心咁答你D問題,VERY GOOD~~

http://www.discuss.com.hk/forumdisplay.php?fid=443

2.索尼客X空間,入面咩都有,最緊要係有COUPON DOWNLOAD,好似我呢款平時要返工,放假又攰到死GE人,都好耐做功課,係呢個網就可以幫我整理哂我想要GE野,大推呀~

http://www.wretch.cc/blog/sonic0816&category_id=12851433

最重要當然係換錢啦~~其實唔駛係澳門換定,因為澳門真係好難換到

但如果各位想換,可以直接去中國銀行總行換,我問左好多間BANK,都係有價無錢,最靚個價係BNU,但佢真係無錢換俾你,去過幾次都無,

中國銀行雖然差小小,但總行都會有,其他銀行大家就唔駛問啦,好多都係同BNU情況一樣,而且個價都差D

之前因為逛睇台灣D BLOG話換美金抵,所以我都傻傻地咁換左600蚊美金,後面先發現原來係因為台灣人用GE台幣係韓國用唔普及,所以先需要換美金,

至於我地,其實換港紙就得,因為港紙同美金掛勾,滙率唔差幾多,實際D講,拿港紙去當地換KWD仲抵~〒︿〒~ 真係激死我~~

同埋大家去換港紙,都係係返中國銀行最抵,係103.15,大西洋同大豐都要103.2

其實我個人覺得好賭場換最抵,不過屋企人唔多贊成,加上我地三個人去,加埋團費我都換左差唔多四萬,拿住咁多錢都驚@~@

換好D港紙,去到韓國機場度換就OK GA LA~~

arrow
arrow

    彤嘻哈 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()